luni, 30 martie 2009

Ma ce vreti de fapt?

Prin liceu imi doream foarte mult sa fac facultatea la Timisoara. Aveam falsa impresie ca acolo civilizatia are cumva alte conotatii. Pe langa faptul ca intr-un club destul de bine vazut pe acolo nu mi-au primit geaca la garderoba pentru ca nu avea agatatoare (banuiesc ca in 2007 aparusera umerasele), pe langa faptul ca in "cel mai mare mall din Univers", cinematograful a aparut dupa 3 ani, pe langa faptul ca troleibuzul este FIROBUZ si "cu placere" este "cupla", echipa de fotbal din localitate si suporterii ei m-au facut sa ma felicit ca nu am ars-o in studentie pe acolo. Nu stiu cum naiba de ne-am infratit cu ei (noi Rapid:)). Lumea a avut falsa impresie ca pe 10 Aprilie 2004, cand la scorul de 8-1 pentru steaua (la Timisoara), galeria politehnicii, aplaudand, a facut un gest de mare fair-play. Fair play cand? Unde? De ce? Eu n-am vazut si nu cred ca este posibil atunci cand echipa ta pierde cu 8-1 tu sa aplauzi, poate doar daca esti debil mintal sau nu stii care cum sunt echipele pe teren. Nu spun ca trebuie sa injuri, nu incurajez violenta, dar incurajez sentimentele umane si bunul simt... E ca si cum dupa ce asculti o melodie Guta tu aplauzi... hai nu-l injura... macar ramai impasiv. Dar aplaudand la 8-1, este o utopie. Nu inteleg ce poti sa aplauzi la 8-1? Pe cine de fapt? Ca sa nu mai zic ca actuala Poli Timisoara este fostul Fulgerul Bragadiru care a fost ulterior Rocar Bucuresti, dupa Poli AEK Timisoara. Adevarata Poli Timisoara este prin divizia C daca mai e si acolo. In sfarsit, se incearca ceva prin Banat, nu prea iese, asta e. "Ma ce vreti de fapt?", vreau sa-i intreb pe suporterii "fair play" de la Timisoara care au venit tocmai pana la Constanta ca sa sustina echipa Serbiei... Ce zic ei... ”Mulţi timişoreni vor ţine Serbia din cauza scandalului în care a fost implicată Poli. Atât timp cât în FRF sunt relicve ale comunismului, nu ne face nici o plăcere să fim alături de această echipă” Raspunsul ne scuteste de orice alte comentarii!

15 comentarii:

  1. ee ma adriene...si cand te gandesti ca si eu vroiam sa ma duc la timisoara,bien ca nu m-am dus imi blestemam zilele!!!

    "10 aprilie 2004
    steaua a umilit intrg Banatu
    cu 8 la 1 am castigat
    pe curva violet-am'ingenunchiat!!"

    e timisoara mu*e timisoara...
    e timisoara mu*ie timisoara!!!

    NU STERGE CA TE SPARG!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am ridicat mingea la fileu...fraiere!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ahh ma plictisiti cu sportu' "rege".....mai da-ti-l in spume

    RăspundețiȘtergere
  4. Timisoara ca Timisoara... peste tot e prostie, imbecilitate, stupiditate... Exista perceptia (prostilor) ca exista orase (mai) civilizate (in Romania). Suntem un neam defensiv (Piti stie) invatati sa tinem cu dintii de ce avem, iar atunci cand suntem privati de anumite posesiuni ne consolam rapid ca putea fi mai rau. Toti romanii care ne-au creat istoria n-au avut aspiratii romanesti, si ce bine !!! Ne este frica de necunoscut, nu ne aventuram si ramanem banali, mereu simtind ca am fi putut mai mult - iar nationala, chiar si 'generatia de aur' a fost vai de ea, dar avea 2-3 jucatori, facuti din alt aluat neromanesc.
    Ce se vrea de fapt?- o expresie ar fi sugestiva: 'te-ai c*** dar nu te-ai screme' sau tot metoaforic, intr-o rima de-a lui Moga 'E praf si-n seif si in stomac
    Si nu am ce sa ma c**'

    RăspundețiȘtergere
  5. e greu sa-i intelegi pe banateni draga patashon:P. Oamenii de aici nu seamana deloc cu oamenii din alte regiuni ale tarii. Nu stiu daca e de blamat gestul lor, dar mai mult ca sigur acum nu ar mai face la fel

    RăspundețiȘtergere
  6. hai lasa. nu intelegi, nici nu te mai chinui. Noi cantam pentru ca iubim clubul la acea infrangere. Si daca tot ai zis ca nu ai "ars-o" pe aici in studentie, noi nu putem decat sa iti multumim. Daca nu intelegi ce vrem iti spun eu ce nu vrem: imigranti ca tine in orasul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  7. ba nechifore la 1-8 ce club iubeatzi ma voi?pe poli timisoara sau pe Fulgerul-Rocar alias AEK Bucuresti?
    Fieee vorba intre noiiii
    Care Poli suntetzi voi??!
    Fieee vorba intre noiiii
    Care Poli suntetzi voi.ale ale ale aleooo

    RăspundețiȘtergere
  8. @tzontzon: cand inveti sa vorbesti civilizat discutam. fie vorba intre noi, deocamdata esti doar un taran care injura.

    RăspundețiȘtergere
  9. "Baaaa io n-am cum sa fiu civilizat,ca nu stau in Timisoara!!"numa voi aia de acolo suntetzi cei mai civilizatzi,cei mai inteligentzi,cei mai buni...tot ceea ce tzine de "cei mai"...dar sa nu uitam si de "cei mai penibili!"

    RăspundețiȘtergere
  10. stiu ca e un cliseu deja dar trebuie sa o spun: noi cu siguranta nu suntem in categoria "cei mai penibili" dar tu esti cu siguranta n categoria "cei mai frustrati". :)

    RăspundețiȘtergere
  11. "frustrarea" imi spune k ar fii cazu sa nu mai spun nimica!!! Hai Serbia ce plm!!

    RăspundețiȘtergere
  12. hai hai :D eu totusi zic k o sa ne calificam noi si sarbii

    RăspundețiȘtergere
  13. mda...nu prea am inteles :)) dar dc tot am pierdut niste secunde importante din viata citind chestia asta macar comm puteam sa las:P curca in lemne:)) cam asa am fost:))

    RăspundețiȘtergere