miercuri, 18 martie 2009

Cretini 2009

Chiar stateam sa ma gandesc intr-o zi, ce glume noi au aparut in 2009, si nu mi venea in cap nimic. Am zis ca e imposibil ca pe langa glumele despre criza financiara, gen ce femeile acum se casatoresc din dragoste "haha", sa nu mai apara noutati. Azi am descoperit una noua, si daca mai intalniti persoane care fac gluma asta "fuck them a palm". Un idiot in lift, il stiu din vedere de pe la facultate, Shauru i se zice si lui, el este creatorul "glumei". Intram in lift. "Oo ce faci ma!" "Oo salut salut", si indreptandu-se cu palma spre ficatul meu si intepandu-ma usor a zis: "Uite asa a luat-o Cozma!"

4 comentarii:

  1. inseamna ca a fost martor daca stie...varza de altfel omu' zis shauru'...rest in peace din partea mea si cand il mai vezi blocheaza-l in lift...scapi lumea de inca un CRETIN :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Shauru'...:))....il stiu....intr-adevar alta specie...:))

    RăspundețiȘtergere