vineri, 27 martie 2009

Crucea Rosie (Tg-Jiu) : O bascalie.


Nicio secunda nu am avut intentia sa dezvalui ca am donat haine la Crucea Rosie, dar cele intamplate ma obliga. In perioada cu indundatiile m-am gandit ca ar fi frumos sa ajuti niste oameni necajiti, care erau intr-o situatie disperata. Primul instinct, cum era normal, sa merg Crucea Rosie! Aveam falsa impresia ca aceasta organizatie este una serioasa indiferent de locatie. Nu am vrut sa-mi bat joc de oamenii neajutorati si am incercat sa donez niste haine cat mai bune, unele chiar haine pe care le puratam. Am strans niste haine foarte bune si de la sora-mea si de la mama, le-am pus intr-un sac mare si m-am dus direct la Crucea Rosie in Tg-Jiu. Bascalia de sediu se afla la parterul unui bloc. Am parcat, de abia am tarat sacul de haine pana la intrare, bat la usa... Imi raspunde un...(nici nu stau sa ma concentrez sa-l descriu)...imi raspunde unu! Nu cred ca a scuipat 3 cuvinte...de fapt cred ca 3. Ba nu (Da? Nu mai primim! Lasa-le pe aici! Deci cateva cuvinte). I-am spus ca vreau sa donez niste haine pentru sinistrati. Nicio secunda nu am sperat sa fiu luat in brate, sa fiu premiat sau sa mi se multumeasca, am vrut doar sa ajut pe cineva care avea cu adevarat nevoie. Raspunsul lui a fost dupa cum am scris mai sus... Nu mai primim! Si l-am intrebat foarte nervos, ce inseamna nu mai primim? Gen s-a inchis sau ce? Omul statea mut in fata mea...am zis ba poate deranjez dracu... Am insistat ca vreau sa ajut si ca as vrea DACA SE POATE sa le las totusi. Mi s-a raspuns...Mda lasa-le PE AICI. L-am intrebat pe aici pe unde...le las afara unde dracu le las. Am plecat hotarat acasa sa sun la Crucea Rosie la Bucuresti, si sa vina peste fraieru ala acasa sa vada daca paltonul lu' mama Etam e pe nevasta-sa, sau daca jeansii mei Levi's sunt pe fiisu. In sfarsit am fost foarte indignat, nu credeam sincer... In sfarsit, dupa cateva luni, dupa o tura de curatenie prin casa, am mai eliminat niste haine din garderoba. Am zis, ba unde le las... Cui le dau? Am inteles ca pe la nu stie Parohie as putea dona. In sfarsit...m-am dus iar la Crucea Rosie ca un idiot. Am sperat ca poate e altu, am zis sa nu judec dupa un om. Ma duc...Intru direct...Stiam lectia... Altu! Juca Solitaire... Vreau sa spun ca nu si-a luat privirea de la saracia aia de joc pe care nu l-am inteles niciodata, si pe care nu l-as juca nici daca ar fi ultimul lucru din lume. Spun ca vreau sa las niste haine... Celebra replica... LASA-LE PE AICI... Intreb iar...Pe aici pe unde domne!? Le las pe jos... Dobitocu ala juca acolo... Printre click-uri, m-a intrebat unde as vrea sa ajunga hainele... Am zis... Cum ma intrebi domne asa ceva? Cum adica unde vreau sa ajunga? Sa ajunga dracu unde e nevoie de ele. Mi-a raspuns politicos sanchi... Domne, daca nu ai incredere nu le lasa! Nu mi-a venit sa cred. Le-am lasat in scarba. Oricum stiu ca hainele mele urmau sa fie pe fraier! Sper ca au dat 2 masini peste el cand era imbracat in ele.

5 comentarii:

  1. pai nu e pacat mai adriane de hainele alea daca dadea masina peste el? si ce ai impotriva solitaire-ului nu inteleg? :) ...mda...traiesti in Romanica ai uitat? nu inteleg de ce te mai miri eventual te plangi...obisnuieste-te odata ca doar au trecut 23 de ani aproape de cand esti pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaaahahahahaha....moarte shocatzilor!!!...imi voi calca pe inima si voi lua in sfarsit masina pt o cauza NOBILA....uciderea "angajatilor" de la Crucea Rosie Tg-Jiu...muahahhaa

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te-ai invatat minte!Cred ca mai bine aruncai hainele la gunoi, stiai sigur ca ajung la nevoiasii care scotocesc prin tomberoane. Mai ai cu ce sa te imbraci?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si asa TABLELE au detronat Solitaire`ul !!!
    intr`adevar adrian solitaire`ul e un joc pentru clasa de jos! o sa`l sun pe bill gates sa ii spun ca in versiunile urmatoare de Windows sa fie scos si inlocuit cu "backgammon" !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. BAHHHH...vorbesti de civilizatie ,educatie etc...da cine se pisa pe scari cand e beat mah? :)

    RăspundețiȘtergere