vineri, 3 aprilie 2009

Marele drept la replica!


In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru ca nu aveam sacoul calcat si pentru micile kilograme in plus pe care promit sa le dau jos cat de curand. Sper sa fiu premiat de Pub-ul Dubliner pentru reclama Guiness ("My goodnes, my Guiness" ;) ) si imi pare rau ca mi-a cazut palaria de pe cap la un moment dat. Nu eram baut, pe fiola vorbim aici... Ce sa mai zic... Veneam de la tenis de picior din fata caminului, de unde nu am iesit de la masa 2 ore, si ce ma deranjeaza este ca nimeni nu spune asta... Sincer nu mi-se pare ca merit asemenea claritate, ce dracu e cu imaginea aia tremurata?...in sfarsit... Filmarea a fost facuta cu telefonul lui Paul care este un mare jaf...asa... Se vrea mediatizarea mea se pare, oricum sa stiti ca cei 2 Pauli s-au tuns ca mine...asa...ca..."ve-deti voi!" Deja lumea e panicata la aparitia acestui rahat de filmulet si vreau sa va transmit ca sunt ok, nu e panica! I'm fine! Sa zica mersi astia ca am stat cu ei in camera, erau mancati alfel, mai rad si ei mai glumesc. As vrea sa iau si eu metalu 2 maine...stiu 10 din 30...imh...se poate...cred ca iau un 6-7 (maria zice ca 8...), batem si noi pe fraierii aia de Dinamo, seara, un Glasgow poate... Pe la 6 cica ma trezesc sa recapitulez :)), auzi si tu... Deci asa sta treaba cu filmuletu...aroganta...plm ;)
*Marele drept la replica se adreseaza blogului baiatului al carui sef direct este in arest

3 comentarii:

  1. Mai bine facem un tenis de picior azi sa-ti scot fentele din cap decat sa mergem la mizeria aia de Buftea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. baaa ate rog frumos....nu te lua de BUftea!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ba daca Rapidu n-a batut macar bine ca ai luat metalu'...ce plm..

    RăspundețiȘtergere