vineri, 24 aprilie 2009

Adidas in catuse?!

Trendul politic sau cum cacat se cheama...judicial...juridic...nu stiu...in fine... Deci trendul in catuse cu toti fraierii pe mine m-a sicitirit si nu-mi lasa impresia ca asta e inceputul pentru o tara mai corecta gen. E ca un necajit care fura o gaina din curtea de langa si este prins, tra-la-la, dat exemplu negativ. Desigur ca trebuie amendate toate faptele de coruptie dar cu totii stim ca nu sunt amendate cele cu adevarat importante si tot asa. DECI STIM! Ce am observat si mor... Deci Cornel nu mai stiu cum Penescu (vorbim de tot numele ca asa e in dosar cica), e un fraier incatusat pentru ca a dat spaga la arbitrii. Foarte bine ca i-au pus astia bratari Police, nu ne intereseaza de el. Oricum apropo are Maybach, pe care si l-a luat ca sa asculte manele in el, asa a zis. Deci el e. Mai e unu Gh. Constatin seful arbitrilor...ma rog...spaga...nu ne intereseaza. Problema? Toti fraierii astia s-au dus la bulau in haine Adidas . Am inebunit sa-i vad pe clownii astia in capul jos imbracati in treninguri Adidas. Ofensa mare mi se pare! Macar nea Gigi a fost elegant la costum. Deci parnaiasii din Romania "se poarta" la Adidas? Ptu!! Sunt foarte suparat pe tema asta...oricum Constantin ala avea facaturi din ce am vazut...dar oricum...m-am suparat.

2 comentarii:

  1. ha ha haaaaaaaaaaa. adolf dasler se rasuceste cu siguranta in cripta =)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi caa....daca n-ai observat de cativa ani asta cam e moda...tziganii cu ceva bani o ard pe nike,aia mai saraci pe puma,si puscariasii si muncitorii pe santier pe adidas...e batut in cuie!!!

    RăspundețiȘtergere