duminică, 5 aprilie 2009

Ziua de ieri

Vin de le restanta si intru pe net. Plesan: Ba am jucat 250 ron pe Snagov la Buftea (da fetelor, daca puteti sa credeti sunt echipe de fotbal din divizia B). Eu: Ba esti nebun? Hai la meci sa vedem jocu. Plesan: Ba am informatii sigure, e blat sa o dea afara pe Ana-Maria Prodan (care-si spala parul o data la 2 luni, ea a zis!). Meciul tocmai ce incepuse, insist sa mergem la Buftea sa vedem jocul. Evident cu Cipa, Plesan si inca 2 dulai. In gandul meu am zis "Ba ia Plesan 20 de milioane, da si el o atentie, bem ceva..." In drum spre Buftea aflam ca are Snagov 1-0, tacerea se lasa in interiorul masinii lui Plesan. Capetele jos toti... Ma si gandeam, ce dracu avem ba in capu ala sa mergem la Buftea cu FC Snagov la meci, oameni de 23 de ani... Ajungem la meci... 3-0... Eu ma uit la Plesan, el la Cipa, Cipa la Gabi, Gabi la Alica, Alica la mine. Ma duc la gard si strig: Ma ce plm faceti ma?! Numai bine ca fraierii au dat gol. La 5 min au penalty, il rateaza. La alte 5 min dau gol din lob de la 40 de m. Era 3-2. Ma rog s-a terminat 4-2. Plesan a fost injurat de toti prietenii pentru pontul oferit. Eu am fost injurat de toti prietenii pentru pontul oferit mai departe. Si tot asa. Ne intoarcem in Bucuresti. Ma duc la pariuri la Stanley. Eugen, facea in agentie un banner: GIGI LIBER. Eugen este un dinamovist de 44 de ani, cara paradoxal are nevasta si o fetita cica... Nu ma gandeam! Seara ma duc la dinamo-Rapid. Sperante mari. Doar pentru Oancea vroiam sa-i batem pe Dinamo. El e inamicu nr. 1. La 3-0 pentru Dinamo, ce pot sa va spun, am avut pe Vodafone 17 mesaje si 7 apeluri nepreluate, iar pe Cosmote 7 mesaje si 7 apeluri nepreluate. Asta a fost... N-am inteles nicio secunda insa de ce dracu am fost la Buftea la meci...bai BUFTEA!?

5 comentarii:

  1. :))))) deci asta era povestea cu buftea

    RăspundețiȘtergere
  2. deci sa nu mai razi de stefanesti!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. adriene vezi caaa astia de la buftea se misca bine ma ce draq,decaru,mandria Buftei si cu Vrajitoarea vezi caaaaa "e" senzatzie in atac!

    RăspundețiȘtergere
  4. la cum s-a miscat sambata il scoate pe kapetanos din primu' 11. Sa nu mai vb de doiaru' de la Snagov

    RăspundețiȘtergere
  5. Si Plesan l-a injurat pe ala pentru pontu' oferit si tot asa...pana unde?:)

    RăspundețiȘtergere