marți, 5 mai 2009

Lazarus show si trendul de cort


Desigur ati vazut panourile mari de pe strada cu Lazarus Show. Nu stiu ce impresie v-au lasat voua dar senzatie de voma a aparut instant la mine. Sincer. Nu pot sa cred ca un om care facea reportaje din rapa in care sanchi ar fi murit Elodia poate sa aiba emisiune altundeva in afara de OTV. Nu pot sa cred de fapt ca detectivu' asta este bagat in seama. Da frate...este bagat! Nu este intersectie sa nu fie mutra aia infecta a lui Lazarush pe numele lui adevarat. Deci e clar ce se cere si ce ni se da etc. Se cere Nikita, Lazarus, Daniela Crudu...si n-as mai vrea sa continui lista penibilitatilor care probabil ar fi fara sfarsit. Sincer mi se pare foarte trist... Cred ca de la atata "ras" pe seama Nikitei si la toti fraierii aia uitam cat de mult ne zbatem in penibilitate. Vorba lu' ala de pe CD-u lu Cristian: In ultima vreme am evitat emisia pentru ca nu-mi placea transmisia. Ma rog...daca ma intrebati: Prietene crezi ca Nikita va avea emisiunea ei pe Antena 1? Normal...normal.
Partea a II-a e legata de corturi. Facem nunta in cort. De ce? Si fara scuzele ca ba e loc mai mare, ca nu stiu ce... Sala de nunti la cort... Balul de absolvire il fac la cort (existand miliarde de variante/restaurante...cum exista si la nunti de altfel, dar cu toate astea il facem la cort). Cluburile tari din Romania sunt cort (Bamboo Mamaia, Fratelli etc)... Mi se pare asa de ras putin... Ma gandesc asa... Daca intrebi pe cineva din Nisa care e cel mai tare club de acolo, probabil va spune: Clubul X care este intr-un fost castel (am dat un exemplu). Care e cel mai tare club din Mamaia: Bamboo la cort. Nu ma deranjeaza oricum...dar ca idee asa...

3 comentarii:

  1. roaga-te sa nu isi faca nikita emisiune ca nu o mai mai scoti pe sora'ta din casa

    RăspundețiȘtergere
  2. Nikita va avea sigur emisiune. "Nikita & Son" ca tot naste sau a nascut sau era si asta tot o "regie"?
    In alta ordine de idei: cluburile "e dupa posibilitati". Cate castele avem noi in Romanica? Daca si pe astea 2-3 le-am face cluburi...Mai bine nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. paule al draq uitzi cand aveai examen la RM si ne-am uitat pana dimineatza la 5 la Lazarush si Gabriel Fatu la OTV pe laptopu lu Jan.HAhaaa ce vremuri...

    RăspundețiȘtergere