luni, 18 mai 2009

Pustiul

Mi s-a pus pata sa ma duc sa alerg la 7. Si m-am dus sa alerg la 7. Mi-am facut damblaua 20 de minute, am facut niste abdomene pe banci pe acolo prin parc, dupa care gandul meu a stat doar la un Powerade. Gandindu-ma la sucul ala albastru, suc pe care tata nu mai are voie sa-l bea dupa tenis pentru ca i-a fost interzis de mama, dau peste 2 pustani care jucau fotbal. Ma rog trageau "la poarta" pe alee. Ma duc la "portar" si ii zic: "Asa ba Andrade, Elinton Andrade (portarul Rapidului) esti tu!" Copilul tot dadea sa mi zica ceva... Eu continui: "Tati, Rapid are cea mai buna aparare, Maftei, Constantin, Fernandes, Bozovic". Am zis in sinea mea ca e stelist ca orice copil mic usor de influentat, si sa-l oftic. Ma si gandeam ca-l iau la caterinca ca a batut Rapid pe steaua etc. Termin eu echipa lu Rapid. Ce mi spune copilul pe un ton foarte serios? "Auzi, eu tin cu Dacia Mioveni"


*Dacia Mioveni e o echipa de mijlocul clasamentului in Divizia B

3 comentarii:

  1. You are too much! :)))
    Ma inclin in fata pustiului.
    As fi vrut sa-ti vad mutra :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu te mai bagi in seama neintrebat aditaaaaa!!!!:P ai si
    u o varsta...:)

    RăspundețiȘtergere