miercuri, 27 mai 2009

D10S

Daca ma intrebai acum ceva timp ce parere am despre Maradona, chiar nu stiu ce raspundeam. Nu i-am acordat niciodata atentie. Acum il inteleg pe Kusturica care spunea ca e cel mai impresionant om pe care l-a cunoscut Eu nu l-am judecat niciodata pentru consumul de droguri si n-am inteles fanatismul din Argentina la adresa lui. Stiam ca e peste Pele, adica cel mai mare fotbalist. Nu stiam insa nimic despre cum gandeste. Si asta m-a impresionat cel mai mult, cum gandeste, cum vede viata si cum a trecut peste toate obstacolele... Mai departe TREBUIE sa vedeti filmul. Nu este despre fotbal, este despre un mare personaj pe care vi-l recomand sa-l cunoasteti. Filmul este de Kusturica deci...

Un comentariu:

  1. Kusturica are un fel aparte de a vedea dincolo de suprafata omului si de a descoperi personajul. Tine de spatiul in care s-a format.
    Superb

    RăspundețiȘtergere