duminică, 8 februarie 2009

Dimineata pe racoare



Dimineata pe racoare in clasa a XII-a, m-am dus cu Cipa la masinute la poker la Playboy. Am "dat in ele" cat am dat, dupa care vazand ca intarziem la Matematica, am luat-o la fuga spre scoala. La Matematica ne astepta cel mai dur profesor din liceu, unde in afara de 1, 7, 8, 9, 10 aveam toate notele, majoritatea sub 5. Cand am vazut ca era deja si 10 ceasu, mi-am si inchipuit scenariu: "Oniga fa ecuatia asta, Cambrea fa-o pe asta...la loc 2!" La fiecare zi de nastere omu' alegea din clasa cate doi elevi ca sa dirijeze celebrul "La multi ani!", toata lumea trebuind sa cante... Intru eu cu Paul in clasa... "Buna ziua, ne scuzati, stiti..." Raspunsul de la catedra: "Treceti la tabla..." Era clara treaba, doar ca vad niste cutii de bomboane pe banca unei colege. Salvarea...pentru moment. Intr-adevar era ziua unei colege, si in timp ce impartea bomboanele prin clasa, dom' profesor ne-a zis: "Bai! Ia cantati bai manele!"
Noi relaxati... Zambeam... Am crezut ca am scapat... Ca e caterinca... Ce sa scapi tati... Ma uitam la Cipa radeam, radea si el... "Bai voi n-auziti sa cantati manele!!" Ma uit spre dulau' asta si ii zic in soapta "Ce cantam ma ca ne rupe..." "Ba nu stiu", omul iar "Ba va dau doi daca nu cantati!!" La inca 2 de 2 nu-mi permiteam sa risc sa fac figuri... Cand ne gandeam noi ce sa cantam...profesorul s-a razgandit. "Ia cantati ba Dimineata pe racoare!" "Cipriane, la 3,2,1 cantam..." "3,2,1 si!...Dimineata pe racoare..eu stau cu fata la soare...si ma uit pe cerul mare...da dimineata pe racoare". De la catedra se aude..."Evribadi, evribadi!" Am lesinat de ras...

8 comentarii:

  1. AdEVARAT...bine draq k nu ne-a pus sa skriem tabla inmultzirii cu 8 ka la 8 x 7 ma incurcam:))

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, evribadi care este....

    RăspundețiȘtergere
  3. Voce ai , la pian ai cantat.Ce naiba cauti la constructii?:)) raspunsul sigur nu este : femei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si totusi la ce manea te gandisei? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. tare,ati scapat...dar doar pt moment. amintiri, pe noi ne-a dat afara proful de mate din liceu, la propriu, intr-o ora.. hmmm poate-mi fac si eu blog :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristel, ar fi interesant sa-ti faci un blog dar ce e palpitant de relatat tu nu iti mai aduci aminte: cred ca noi ar trebui sa iti facem un blog :)) cu multe poze, imaginea face cat 1000 de cuvinte ... Welcome in Cristi`s life :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai Cristian sa vedem de ce esti in stare, pe Pathi l-am vazut, acum urmezi tu:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Voi doi o sa conduceti lumea, la cat sunteti de talentati! E bine ca distrati lumea cu realitatile voastre.

    RăspundețiȘtergere