luni, 2 februarie 2009

Cocalarul zilei


In primul rand tin sa precizez ca la sugestia sa a aparut acest post. El este unul din partenerii mei de sala grupa "piept". Distanta intre camin si sala este de 100 m (sau 1 minut de mers incet). Fiind sportiv a decis sa luam masina pana la sala. Asta a fost primul semn de "cocalareala". Am ajuns la sala, am tras, omu' cu aminoacizi lichizi in el si tot felul de pill-uri, am alergat pe banda 20 min...aia a fost. Dupa imi atrage Viki atentia... "Ba ce cocalar sunt, am pantaloni Nike, tricou D&G plus lantu' de combinatie aur alb/aur clasic de 25 g, trebuie sa scrii despre mine!" (telefonul este E71) Uite tati ca am scris. La sugestia ta titlul de cocalarul zilei iti apartine! Felicitari! Asteptam noi trofee!

P.S. Baiatul din imagine nu este Cristian!

6 comentarii:

  1. e Viki atunci, daca nu e unul e celalalt:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai fiti ma invidiosi, cand o sa aveti si voi piure`ul meu in firculitza sa comentatzi :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e cam solid pt un piure? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. don`t worry vikys we know the real u:))

    RăspundețiȘtergere
  5. e piure de cantina draga maria :)
    pt roty..stiu ca stiti fetitzelor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. pacat ca nu este si cu sound ... bagam si maneaua lui Victorash :)) P.S. acum are si geaca de piele de la Guess :P

    RăspundețiȘtergere