sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Paul, desene animate, mama si adevarul adevarat


Stateam noi la masa si invatam, cand dintr-o data ma uit la Beke si ii spun: "Ba ce fata de Paul ai!". Omul a ras, a glumit...si eterna vorba de la gradinita ("auzi du-te tu", "nu du-te tu intai"), "Ba nu ma tu esti Paul". Cum sa fiu eu daca eu ii zisesem?! Cand a aparut si Halba in camera neintelegand cine e Paul, eu sau "Paul" am ajuns sa fim toti 3 Paul. Stau si ma gandesc, de ce sa vrei sa fii Becheru Cristian cand poti sa fii Paul. Asa au aparut: Hotu, Inspectoru, Vioara, Perversu, Spartanu, Toscanu, Fritzu si multi alti dulai care au iesit din anonimat. Mersi mama ca la 2 ani te-ai gandit tu ca seman cu Patachon* din desenele animate. M-ai scos din anonimat! Tocmai ce am inchis telefond vorbind cu Liliana (mama). Stii ce mi-a zis? "Adrian ai o mama beton!"

*Porecla mea se scrie corect PATACHON (nume frantuzesc) . Nu stiu de ce am scris Patashon pentru ca am stiut tot timpul ca se scrie Patachon. Ma rog...

4 comentarii:

  1. :))) bine ca sunteti numai 3 ca altfel chiar am fi fost debusolati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. paul este toata lumea..iar fetele sunt paula:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Omului obtuz ii lipseste spiritul, prostului intelegerea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doua lucruri imi umplu sufletul cu mereu noua si crescanda admiratie: cerul înstelat de deasupra mea si legea morala din mine.

    RăspundețiȘtergere