miercuri, 28 ianuarie 2009

Fan

Dupa o bere si West Ham-Hull City in Irish Pub, ma intorc in camera. La un chat de seara, "3.14nut" mi-a atras atentia asupra unui lucru la care nu m-am gandit niciodata: ca gasesc mereu ceva pentru care sa fiu fan. Si asa este. Mereu mi-a placut sa gasesc in lucruri pe care sa le idolatrizez un stil de viata, un mod de a fi. Niciodata nu mi-am pus intrebarea de ce sunt fan Adidas si nu-mi cumpar nimic Nike de exemplu. Totul se leaga din tinerete cand eram fan Marcelo Rios,Marat Safin si Ilie Nastase, care purtau/poarta evident Adidas. Acum nici nu concep sa mi cumpar ceva Nike, n-ar insemna nimic pentru mine. In muzica pentru mine Moby e suprem. De ce n-am ascultat niciodata Eminem? Din cauza scandalului cu Moby. De ce sunt fan Moby? Pentru ca are soundtrack-uri in FIFA. De ce sunt fan sport? Pentru sport intotdeauna am primit bani indiferent de suma si pentru ca la 5 ani am fost luat din fata blocului de la joaca si dus pe terenul de tenis. Drept urmare nu concep sa treaca zi din viata mea in care sa nu fac sport sau sa vorbesc despre sport. De ce sunt fan Rapid? Pentru ca niciodata nu ma incanta cand jucau Steaua sau Dinamo. De ce tin in continuare cu Rapid? Pentru ca ma identific pur si simplu cu acea mentalitate. Pentru ca Rapid este singurul club din Romania care are Club Aristoctratic unde au fost membrii (Florian Pittis si Ioan Chirila). De ce beau ca in Glasgow? Pentru ca pe sticla de J&B scrie Scotland. De ce tin cu Juventus? Pentru ca acolo juca Del Piero. De ce sunt fan pub-uri? Pentru ca-mi place sa stau la bar si sa ma uit la fotbal. De abia acum, analizand, mi-am dat seama ca sunt inconjurat de o gramada de lucruri al caror fan sunt.

3 comentarii:

  1. daca nu esti fan pt ceva degeaba traiesti...de fapt cred ca fiecare este fan in felul lui unui anumit lucru...altii se implica mai mult..altii mai putin...orice om cum crede...felicitari ai atins multe subiecte interesante...succes in continuare..;)

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare e fan..dar patashon traieste pt a fi fan:P..dar prietenii il iubesc si asa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca incep si eu sa fiu fan ;)

    RăspundețiȘtergere