sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Glasgow



N-am fost nicodata in Scotia. Am avut scurte tangente cu niste scotieni si din ce mai stiu de la fotbal...ce parere mi-am facut eu despre Scotia (Glasgow). In Glasgow sunt doua echipe de fotbal Celtic si Rangers, care sunt foarte slabe in afara Scotiei. E treaba de religii, fanii lu' Celtic sunt catolici, la Rangers protestanti. Ma rog asta asa info-bonus:) In sfarsit... Mai era o treaba cand au fost niste prieteni de la Salvamont la un seminar in Glasgow. Se asteptau la ospat mare cu whisky macar... La intalnirea respectiva au primit cate un paharel de 20 ml de whisky fiecare si atat. La meniul principal au servit niste organe de berbecut, cu explicatia ca si regele Edward nu stiu care dupa ce a castigat o batalie a hranit toata armata cu coitzele unui berbecut :)) Evident ca au navalit dupa prin fast food-uri si la supermarket la rafturile de spirtoase autohtone.
Ca sa trec la subiect, la un chef, am brevetat stilul Glasgow. Mai exact pe la 6 dimineata mana stanga J&B (Scotland) mana dreapta J&B (Scotland:)), sau Justerini intr-o mana, Brooks in alta, topless, dush cu whisky... am inclocuit shot, voleu sau cum zici tu...cu Glasgow.
"Uuuuu coaie bem ca'n Glasgow" by Patashon

3 comentarii:

  1. dulaule vezi k doar o sticla era de J&B,cealalta era Grant's,nu mai mintzii lumea

    RăspundețiȘtergere
  2. deci asa, ah? am baut ca-n glasgow reloaded. una peste alta, aici e "de ce stati?". asa, sa stii cine te citeste. pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci asta faci tu la Bucuresti !!...:))
    ..in fiecare seara.. (ca sa-ti dau si eu hint-uri, ca "anonima" de mai sus :D)

    RăspundețiȘtergere