duminică, 28 iunie 2009

Respect please

Deja au aparut glumele legate de Michael Jackson. Era inevitabil sa intrebi pe cineva ce face si sa nu-ti raspunda "Ma refac dupa moartea lui Michael Jackson", sa mergi sa mananci in oras si ospataritele sa glumeasca intre ele "Fata daca era Michael Jackson pe aici sa ne ajute si pe noi" (personal n-am inteles ideea) plus sunt convins ca vom fi disperati de bancuri legate de asta si asa mai departe. Probabil ca lumea doar atat a inteles din ceea ce a fost Michael Jackson. Auzeam pareri cum ca a fost un pedofil si ca nu e panica mare ca a murit si diverse alte imbecilitati. Am auzit putina lume care sa-l incurajeze sau sa-l aprecieze pe Michael Jackson in ultimul timp, cand acesta avea diverse probleme. Neamul prost romanesc isi scoate la iveala umorul slab de care a dat dovada de fiecare data. Mie personal nu mi-au placut niciodata bancurile si ideea de a rade la comanda, cu atat mai mult "bancuri" extraordinar de slabe ca cele de mai sus. Legat de Michael Jackson, parerea mea este ca a fost un geniu si ca orice geniu el a avut anomaliile lui. El nu trebuie judecat decat pentru muzica lui (care este extraordinara), iar restul bascaliilor sa dispara curand!

5 comentarii:

  1. eu am auzit numai opinii pozitive:) e ciudat cum eu ajung sa vad numai jumatatea plina a romaniei..stiu ca tu o vezi pe cea goala si stiu ca exista si aia, cu varf si indesat, dar nu mai asculta la toate chelneritele, ospataritele sau la alte profesioniste ca acestea..totusi ma simt nevoita sa te pasuiesc datorita unui singur lucru. critica-cea negativa bineinteles, e in firea neamului romanesc. e clar ca ne place sa gasim defectele, imperfectiunile.Altfel de unde s ar mai naste palavragelile si barfele aprinse?

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost si va ramane un ZEU punct

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=nvWMLAWrEjU&feature=related

    aditza, hai sa iti mai dau exemple, un alt status pe mess, vad acum la unu..ionut:
    "exta, extra, it is now safe to go back to Disneyland" ...victor

    RăspundețiȘtergere
  4. adriane...paradoxal...nu mi s-a intamplat sa aud ceea ce spui tu pe aici si zic paradoxal pentru ca ai si tu idee despre baietii de 9 mai cu care o ard vacantza asta (dee...prietenii din copilarie).Nu mi s-a intamplat sa aud despre michael...dar stiu deja celebra gluma din Tei "Paccc uite asa a murit Cosma"...ce sa zic asa suntem noi romanii...si nu ne vom schimba niciodata....iar despre michael...nu pot sa fac comentarii directe pentru ca nu am fost un prea mare fan...dar din cate stiu si cum a zis si maria mai sus "A fost si va ramane un ZEU punct" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi daca te bagi in seama cu servitorii! :)
    Lasand gluma la o parte pot sa inteleg nemultumirea ta, dar oameni de prost gust exista peste tot, ei nu au cum sa aprecieze o valoare pentru ca traiesc in alt sistem decat noi.

    RăspundețiȘtergere