luni, 9 noiembrie 2009

Caragiale Reloaded

Imi pare sincer rau ca blogul meu gazduieste un articol politic. Nu asta este intentia, nu simpatizez niciun partid politic, nu stiu cu cine sa votez ba mai mult ma gandesc serios daca sa ma duc sau nu la vot. Nu pot sa nu remarc penibilitatea oamenilor care sunt in politica si modul prin care acestia se scufunda intr-o mocirla ordinara in care nici macar daca stau cu mainile ridicate nu ajung la suprafata. Nu ma intereseaza politica, nu vreau sa intru in politica si nu am incredere in NICIUN politician. Daca s-ar putea sa nu mai existe niciun politician din cei actuali si sa nu mai existe nici trei randuri de urmasi care sigur vor avea aceleasi obiceiuri, poate atunci ma gandesc sa iau cat de cat in seama acest fenomen. Tot ce mi ramane in cap din ce se intampla sunt ordinarii aia de mici si concertele 3 Sud Est si Bambi din campaniile electorale, gecile alea ordinare rosii si portocalii, masinile alea cu o mie de sirene pe ele care urla in draci pe strazile oraselor si nivelul JOSNIC de 1 milion de km sub pamant al oamenilor din politica. Disperarea lor, de fapt DISPERAREA!! e iarasi un lucru care iese in evidenta in perioada campaniei electorale.
Jur ca nu m-am mai uitat la televizor de...2 saptamani lejer. Asta seara am zis "Ba vreau sa ma uit 10 minute la stirile din sport..." Am tot vazut butonand, Udrea in sus, Udrea in jos (si nu vorbesc despre miscarile pe care le-a facut in poala cheliosului ala care si-a tuns suvita in urma unei dezbateri nationale). Nici macar n-am fost curios, pentru moment. Am intrat putin pe net pe niste ziare si iarasi, Udrea Udrea. Am zis ba ce altceva in afara de ceva penibil sa fie... Ce poate sa fie nou?! Despre ce este vorba... Nu stiu... Ma chinui sa gasesc un cuvant, dar ma tem ca in limba romana nu exista acel cuvant care sa exprime penibilitatea si mizeria din politica romaneasca si din Romania, sau formulati fiecare finalul cum vrei voi! Oricum...n-am nicio treaba, dar cine mai voteaza cu Basescu...


8 comentarii:

  1. da ba adriene..totul in tzara asta se rezuma la "floacele lu'Udrea!!!"...in fine cat despre vot...in primu tur am o strategie (k tot sudu' :)))...iar in turul 2 voi vota ANTI "base"...deci du-te la vot...e dreptul tau...si daca nu ai idee pe cine sa votezi trage o stampila intre 2-3 candidati...in fond si la urma urmei...dc sa ramana...gen... buletinul tau de vot "gol" gen..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va uitati (sa cautati pe net - videonews.ro) etc. la sinteza zilei din 8 si 10 noiembrie. Au fost teribil de amuzante.

    Pe scurt pe 8 noiembrie, Gadea, Stan, Badea si Ciutacu au regizat ceva superb. S-au certat ca la usa cortului, iesind pe rand din emisia si sunand in emisiune fiind propriii lor fani.

    Show de show, sper sa va uitati.

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo cipa...sunt total de-acord cu tine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mai mult de atat sunt si "de acord" :P (am in graba mai sus)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu il urmaresc pe Mircea Badea...e cel mai tare..site sa spuna lucrurilor pe nume...fara sa se fereasca de nimeni,bravo lui,asa si trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt Roman ... Deci imi pasa!

    Ne intrebam adesea cum am ajuns in situatia de fata ... cum am putut fi influntati de niste derbedei care au adus tara la nenorocire ,in prag de inexistenta ...niste oameni ce nu au avut si nici nu o sa aiba pic de rusine si demnitate... Cum a putut ajunge tara noastra in bataia de joc a tuturor?...o tara numita de altii "Tara tiganilor, a hotilor si criminalilor", o tara ce alta data era numita " Granarul Europei ". ... o tara ce alta data era plina de prosperitate. Am ajuns sa ne aducem aminte de acele vremuri si sa regretam faptele facute ,...Insa prea tarziu.
    Am decis inpreuna sa mergem mai departe un trai cu mult mai bun, dupa cum ne promiteau altii si am ajuns sa ne dam seama cu stupoare ca acele promisiuni nu au fost si niciodata nu vor fi indeplinite... Cat vom mai indura indiferenta unor oameni care gandesc cu picioarele si nu cu capul, care baga in buzunarele lor mari in loc sa se gandesca la binele tarii si sa se mandreasca ca sunt romani si ca au cu adevarat o tara extraordinara din toate punctele de vedere.
    Cati oameni cu carte ,ce in alte tari ar fi considerati eroi ,salvatori s.a ,au ajuns sa cotrobaie in tomberoane din cauza unor legi si decizi luate si date de niste dobitoci.
    Cat vom mai traii cu frica in san si cu gandul mereu la ziua de maine . ce pare sa fie din ce in ce mai nesigura? ...Oare cand vom iesi din graficul acesta care tinde sa coboare in jos din ce in ce mai mult ?.... cata rabdare sa mai avem?
    Atat lume ce isi spune nevoile si necesitatiile si atat ura si tratare cu indiferenta primesc drept raspuns , am ajuns sa crestem populatia in alte tarii in loc sa o facem la noi in Romania ... am ajuns ca ,copiii nostri sa ne zica tata si mama in alta limba si sa uitam cu totul Limba romana,
    Cate certuri si scandaluri din cauza problemelor financiare se creeaza in familii si cati copiii isi iau viata in piept de mici uitand cu totul de copilarie.
    Nu vom reusi niciodata sa iesim din acest labirint ,nu si cu sistemul actual de guvernare ,nu si cu porcii si nenorocitii astia.
    Sunt perfect deacord cu tine si ai perfecta dreptate, ma bucur ca mai exista printre mizeriile lumii ,oameni care le pasa cu adevarat si vad relitate tarii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut ! Nu vrei sa facem schimb de linkuri ?

    RăspundețiȘtergere
  8. I cannot WAIT to read more of this. I mean, you just know so much about this. So much of it Ive never even thought of. You sure did put a new twist on something that Ive heard so much about. I dont believe Ive actually read anything that does this subject as good justice as you just did.

    RăspundețiȘtergere