vineri, 28 august 2009

"Fanii"


Pe "fanii" lui Michael i-am cunoscut de curand. Sunt cei care n-au ascultat in viata lor o melodie de-a lui iar dupa moartea sa, subit au devenit MARI fani. Mi se pare cam ipocrizie asa putin, dar hai sa trecem peste. La concertul "mult" asteptat de "fani" al Louisei Veronica Ciccone, aceasta a fost huiduita de publicul "vai steaua" lui in urma unui discurs despre rasismul din Europa de Est. Mi se pare un gest care demonstreaza inca o data daca era nevoie ca suntem o natie destul de "slabuta". Nu vreau sa vorbesc despre rasisim pentru ca este un subiect mult prea delicat, dar am ramas surprins sa o vad pe Madonna huiduita in Romania. Oricum sunt convins ca jumatate din oamenii care au fost la concert au venit din spiritul de trend si ii inteleg pe cei care chiar respecta muzica si au fost dezamagiti de prestatia artistei. Parca ii si vad pe aia care au huiduit-o, in fiecare weekend la Hanul Drumetului cot la cot cu cei pe care Madonna incerca sa-i protejeze. Nimic nu-i exclus in Romania.

4 comentarii:

  1. Iti zic a nu stiu cata oara: asa suntem noi toti ca romani, si ca sa intaresc ideea propun situatia de aseara in care Dinamo s-a calificat... romanul e viteaz numai de nevoie sau pus in situatii de 180 de grade, in rest suntem in jungla si ne comportam ca atare.

    Un lucru nobil ar fi totusi sa acceptam mai repede aceasta situatie si sa fim noi altfel adica eu, tu, altul - la nivel de individ.

    RăspundețiȘtergere
  2. prestatia a fost f.f. buna ca a unui profesionist de 3 decenii in business! restu' e tacere...pardon huiduiala

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca este bine ca un star, asa cum este Madonna, vorbeste despre problemele care exista in lume. E bine ca atunci cand ai atata audienta sa folosesti asta pentru a aduce in discutie lucruri la care inchidem ochii. Dar discriminare exista peste tot nu numai in Europa de Est. Cred ca asta a inflamat spiritele. Ca doar stim cu totii ca tiganii nu sunt o etnie care sa provoace admiratie pe niciunde in lume. Peste tot sunt priviti intr-un anume fel pentru ca au avut tot timpul un mod de viata diferit de al majoritatii.
    Oricum mi-a placut poza pe care ai ales-o... mi-a amintit ca este un film vechi de-a lui Chaplin in care el il joaca pe Hitler. Ramas singur in birou se joaca cu un glob pamantesc cam de dimensiunea astuia pe care il tine Madonna in spate. Ca tot vorbim despre discriminare...

    RăspundețiȘtergere
  4. ma uitam in jur la cei care huiduiau si nu-mi venea sa cred
    la ce au dat atatia bani? ca sa vina sa huiduie?
    mi-a fost rusine si speram ca ce din fata scenei sa nu fi huiduit si sa nu-si dat presa seama ce se intampla

    RăspundețiȘtergere